AJUNTAMENT DE
SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS

AJUNTAMENT DE
SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS

Ruta:

Ruta dels vins pel Penedès

Ruta circular molt bonica que recorre una gran part de la comarca del Penedès. Comença a Santa Margarida i els Monjos, segueix cap a Moja passant per l’ermita de Penyafel, i continua cap a Sant Miquel d’Olèrdola, Avinyó Nou, i Sant Pau d’Ordal.

Descripció de la ruta:

Ruta circular molt bonica que recorre una gran part de la comarca del Penedès. Comença a Santa Margarida i els Monjos, segueix cap a Moja passant per l’ermita de Penyafel, i continua cap a Sant Miquel d’Olèrdola, Avinyó Nou, i Sant Pau d’Ordal. Des de Sant Pau es va cap a Sant Sadurní d’Anoia passant per masies i cellers que queden entre vinyes, seguint cap a Sant Pere de Riudebitlles, el Pla del Penedès, Puigdàlber, Guardiola de Font-Rubí, les Cabanyes, Pacs del Penedès, i finalitza altra vegada a Santa Margarida i els Monjos.

Rodarem per pistes, senders i camins rurals passant per petits municipis i nuclis urbans envoltats de les seves vinyes, caves i cellers de prestigi.

La ruta circular permet moltes variants entre els seus camins rurals, així com la visita a cellers o caves, molts d’ells familiars amb gran tradició vitivinícola.

Fitxa tècnica

Mapa i tracks

Punts d’interès

Castell de Penyafort
CIARGA i refugi del Serral
Molí del Foix